رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان

کشف ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ارومیه

ارزش دستگاه های کشف شده 10 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

مهاباد/بالویز/رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۱ دستگاه استخراج  ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “بابک فرشباف” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی در حومه شهرستان ارومیه اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز نموده اند موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۱ عدد ماینر فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه های کشف شده ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان داشت: در این خصوص ۹متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ “فرشباف” در پايان تصریح کرد: مبارزه با استخراج ارز ديجيتال غير مجاز در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعاليت های غيرمجاز در اين زمينه مطلع شدند موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۰۴ – ۱۰:۱۲:۴۵/ خبر ۳۱۴۳/ کد خبر ۱۵۱۵۸/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)