با توجه به برودت هوا و کاهش دما

سقز و مریوان سرد ترین شهر های کشور اعلام شدند

دمای هوا در روز شنبه باز هم با افت مواجه می‌شود و به صورت میانگین ۶ تا هفت درجه سانتی گراد کمتر خواهد شد.

مهاباد/بالویز/معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت:در شبانه روز گذشته شهر‌های سقز با دمای منفی ۲۴.۴ و مریوان با دمای منفی ۲۳.۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های کشور بودند.

به گزارش سرویس اجتماعی،سایت خبری بالویز”علی پناهی”با اعلام این خبر افزود: در سایر شهر‌های استان سردترین دمای هوا به ترتیب در دهگلان با ۲۱-، بابارشانی ۲۰-، زرینه ۱۹-، سنندج، کامیاران و دیواندره ۱۸-، بانه ۱۶-، سروآباد ۱۵- و بیجار و قروه با ۱۱- درجه سانتی گراد اعلام شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان،اظهار داشت: شهر‌های کامیاران و سنندج با دمای ۲ درجه سانتی گراد حداکثر دمای استان را در شبانه روز گذشته داشتند.

“علی پناهی”ادامه داد: به دنبال سامانه بارشی که روز گذشته در استان فعال بود بیشترین ارتفاع برف تازه در شهر‌های مریوان به ۱۰ سانتی متر، زرینه هفت، بانه و کامیاران چهار و بیجار سه و سقز ۲ سانتی متر رسید.

وی تصریح کرد: وضعیت هوای استان از امروز تا روز چهارشنبه هفته آینده پایدار است، اما دمای هوا در روز شنبه باز هم با افت مواجه می‌شود و به صورت میانگین ۶ تا هفت درجه سانتی گراد کمتر خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۰۲- ۱۰:۰۵:۱۲ / خبر ۳۱۳۹/ کد خبر ۱۵۱۴۲/ ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)