رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

مهاباد در لیست صدور اخطار کتبی به متجاوزین حریم راهها

هرگونه ساخت و ساز در محورهای مواصلاتی استان باید با کسب مجوزهای های لازم و رعایت تمام قوانین و مقررات لازم انجام گیرد.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از صدور بالغ بر ۱۲۰۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه در استان طی نه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”بابک شیوخی” گفت:در طول نه ماهه سال جاری بالغ بر ۱۲۰۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین به حریم راهها ابلاغ گردیده که شهرستانهای میاندوآب،شاهین دژ و مهاباد به ترتیب شامل بیشترین آمار مربوط به صدور اخطار کتبی تجاوز به حریم بوده اند.

وی افزود:در نه ماهه سال جاری همچنین ۱۹۸ مورد احکام قضایی در مورد متجاوزین به حریم راهها اجرا شد که بالاترین مورد آن مربوط به شهرستان نقده و سپس به ترتیب در شهرستانهای میاندوآب و سلماس بوده است.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی،اظهار داشت:در همین مدت افزون بر ۱۱۸۰ مورد مکاتبه جهت صدور مجوز ساخت و ساز در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که بیشترین مکاتبات انجام گرفته با ۲۱۸ مورد در شهرستان ارومیه بوده و شهرستانهای سلماس با ۲۱۲ مورد و میاندوآب با ۱۷۶ مورد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

“شیوخی” توصیه کرد: هرگونه ساخت و ساز در محورهای مواصلاتی استان باید با کسب مجوزهای های لازم و رعایت تمام قوانین و مقررات لازم انجام گیرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۱/۰۱ – ۰۷:۳۰:۱۵ / خبر ۳۱۳۶/ کد خبر ۱۵۱۳۳/ ج