رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد

محورهای مواصلاتی مهاباد به بوکان و پیرانشهر مسدود شد

رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی تجهیز کنند.

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از مسدود شدن موقت محورهای مواصلاتی مهاباد به بوکان و پیرانشهر به دلیل کولاک شدید خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”محسن خادمی” با اعلام این خبر افزود:نبود دید کافی و همچنین کولاک شدید در محورهای موصلاتی برفگیر شهرستان موجب مسدود شدن موقت این محورها شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد،با اشاره به اینکه این محورها در چند روز گذشته نیر مسدود اعلام شده بودند،اظهار داشت:رانندگانی که قصد مسافرت به شهربوکان دارند باید از مسیر میاندوآب به بوکان استفاده کنند.

“خادمی” ادامه داد: مسیر مهاباد به پسوه به دلیل بارش برف و کولاک مسدود بوده و نیروهای این اداره در تلاش هستند که در اسرع وقت نسبت به بازگشایی این مسیرها با استفاده از برف روبی و نمک پاشی اقدام کنند.

وی از کلیه شهروندان درخواست کرد:از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی تجهیز کنند.

شهرستان مهاباد در منطقه کوهستانی جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است و دارای گردنه های برف گیر از جمله “زمزیران” قره بلاغ” جواله رشان و پسوه است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۳۰ -۰۶:۴۲:۵۳ / خبر ۳۱۳۵/ کد خبر ۱۵۱۲۸/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)