رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد:

راه های اکثریت روستای بخش خلیفان و مرکزی مهاباد مسدود است

"خادمی" از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:راه های ۹۰ روستای بخش خلیفان و مرکزی مهاباد به دلیل بارش برف مسدود است و تلاش برای بازگشایی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” محسن خادمی” با اعلام این خبر افزود: بارش برف در طی چند روز گذشته موجب مسدود شدن راه های روستایی این شهرستان و لغزندگی جاده های برون شهری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد،اظهار داشت:راهداران تلاشگر این اداره در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند که راه های ده روستا تا اکنون بازگشایی شده است.

“محسن خادمی” ادامه داد: بارش برف در گردنه های برفگیر این شهرستان “گردنه زمزیران ۷۰سانتی متر” قره بلاغ ۵۵ سانتی متر” جواله رشان ۶۰سانتی متر”و “سرمیدان  به ۵۰ سانتی متر” رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مسیر مهاباد به پیرانشهر از سر میدان به دلیل کولاک و بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است،عنوان کرد: رانندگان در صورت ضرورت می توانند از مسیر مهاباد -نقده استفاده کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز،هم‌اکنون ۶۰ مامور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان حضور دارند و ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

“خادمی” از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۲۸ – ۱۰:۰۸:۱۴ / خبر ۳۱۳۱ / کد خبر ۱۵۱۱۱ / س

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)