هشدار

مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشید

مشترکان در صورت بروز هرگونه آسیب و یخ زدگی کنتور آب، مراتب را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهید

مهاباد/بالویز/ شرکت آب و فاضلاب مهاباد اعلام کرد:با توجه به برودت هوا و کاهش دما برای جلوگیری یخ زدگی کنتور های آب نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، کاهش دما، ورود جبهه هوای سرد، بارش برف و احتمال یخ زدگی تاسیسات آبرسانی، لازم است شهروندان با انجام مراقبت‌های لازم و عایقبندی تأسیسات آب منازل خود از یخ زدگی کنتور و انشعاب‌های آب جلوگیری کنند.

به همین منظور استفاده از خاک اره، پوشال، پارچه، گونی، پشم شیشه در کیسه‌های پلاستیکی و قراردادن آن در حوضچه محل استقرار کنتور آب از شیوه‌های مهم و موثر است.

مشترکان  به هیچ وجه از آب داغ به طور مستقیم برای یخ زدایی استفاده نشود و از روشن کردن آتش در حوضچه کنتور به منظور رفع یخ زدایی خودداری شود، زیرا موجب ترکیدگی لوله و کنتور آب خواهد شد.

و از بازگذاشتن شیر آب جهت رفع یخ زدگی کنتور و لوله‌ها که باعث هدر رفت آب می‌شود جداً خودداری نموده تا امکان آبرسانی به سایر شهروندان گرامی را فراهم کنیم.

مشترکان در صورت بروز هرگونه آسیب و یخ زدگی کنتور آب، مراتب را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب اطلاع داده و مسئولیت جایگزینی آن برعهده مالک می‌باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۲۸ – ۰۶:۳۵:۴۰/ خبر ۳۱۳۰/ کد خبر ۱۵۱۰۸/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)