معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی ،استاندار آذربایجان غربی:

سیاست مدیریت استان بررسی مشکلات مردم از نزدیک است

مدیریت فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است و ما باید از این فرصت و خدمت رسانی به مردم به خوبی استفاده کنیم.

مهاباد/بالویز/ معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی ،استاندار آذربایجان غربی گفت:سیاسیت مدیریت استان حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنها است.

به گزارش سرویس سیاسی،سایت خبری بالویز”رضا ابراهیمی” اظهار داشت:راهبرد دولت سیزدهم بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی است و تمامی مدیران باید در چهار چوب این مسیر حرکت کنند.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استان،افزود:مدیریت فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است و ما باید از این فرصت و خدمت رسانی به مردم به خوبی استفاده کنیم.

“ابراهیمی” ادامه داد:مسیر حرکت تمامی دستگاه های اجرایی استفاده ار پتانسل ها موجود برای پیشرفت و عمران شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه نگاه “معتمدیان” ،حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنها است،تصریح کرد:برای رفع مشکلات مردم نیاز به تلاش جهادی در عرصه های مختلف است و این تلاش با همراهی مردم مسیر و قابل اجراست .

معاون سیاسی،امنیتی ،اجتماعی،استان آذربایجان غربی عنوان کرد:انقلابی بودن یکی از گزینه های مدیریتی است و امروز نباید از فرصت های پیش آمده برای حل مشکلات غافل بود و هر نوع فرصت سوزی موجب عدم پیشرفت در استان خواهد شد.

“رضا ابراهیمی” با اشاره به وجود امنیت پایدار در کشور،گفت: شرایط فعلی کشور در بحث کرونا رضایت بخش است اما هر نوع کوتاهی و سهل انگاری در خصوص رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موجب می شود کشور را وارد پیک جدید کند .

وی از از شهروندان درخواست کرد:با رعایت دستور العمل های بهداشتی و انجام تزریق واکسن همیار و همراه شبکه بهداشت و درمان باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۲۵ – ۰۷:۴۵:۱۰/ خبر ۳۰۲۳/ کد خبر ۱۵۰۸۴ / ش

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)