تسلیت معاونت استاندارو فرماندار ویژه مهاباد در پی سقوط هواپیمای اوکراینی

مهاباد- بالویز -فرماندار مهاباد در پی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده جان باختگان تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری ” بالویز :  از  مهاباد، ایرج شجاعی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی شهرستان شهریار، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ دیده، این مصیبت را به ملت […]

مهاباد- بالویز -فرماندار مهاباد در پی حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده جان باختگان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری ” بالویز :  از  مهاباد، ایرج شجاعی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی شهرستان شهریار، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ دیده، این مصیبت را به ملت ایران و به ویژه شهرستان مهاباد تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

سانحه سقوط اندوهبار یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی شهرستان شهریار تهران که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز از جمله عده‌ای از جوانان دانشجو و سایر ملیت‌ها و پنج نفر از شهروندان عزیز مهابادی شد، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این مصیبت را به تمامی هموطنان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

مهاباد- پایگاه خبری بالویز- ۹۸/۱۰/۲۰