رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد

ملی پوشان ترامپولین کشور در مهاباد تجلیل شدند

مسابقات جهانی رشته ترامپولین به میزبانی "باکو"پایتخت آذربایجان بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد،گفت:از ورزشکاران ملی پوش این شهرستان که در مسابقات انتخابی تیم ملی ترامپولین خوش درخشیدند، تجلیل شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:از آقایان آریا مام عبدالله، متین حاجی و ناصر هوشیار ورزشکاران ملی پوش که در مسابقات انتخابی تیم ملی ترامپولین عنوان کسب کرده بودند،تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد،افزود:آریا مام عبدالله و متین حاجی در رقابتهای انتخابی تیم ملی که اخیراً در قزوین برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم کشوری شده و جواز حضور درمسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

“قرنی مصطفی پور” تصریح کرد:متین حاجی و آریا مام عبدالله جز چهار نفر اعزامی تیم ملی ترامپولین کشور هستند که درمسابقات جهانی باکو در آذربایجان شرکت خواهند کرد.

مصطفی پور با بیان اینکه شاکله اصلی تیم ملی ترامپولین را ورزشکاران و مربی مهابادی تشکیل می دهد، گفت: آریا مام عبدالله و متین حاجی سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند و ناصر هوشیار مربی مهابادی نیز هدایت تیم ملی را در مسابقات داخلی برعهده دارد.

مسابقات جهانی رشته ترامپولین به میزبانی “باکو”پایتخت آذربایجان بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۲۲ – ۰۷:۵۸:۱۰ / خبر ۳۱۱۷/ کد خبر ۱۵۰۵۸ / چ