فرمانده انتظامی مهاباد:

محموله کالای قاچاق در مهاباد توقیف شد

برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه کامیون حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز” سرهنگ محمد توحیدی” گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک در پی رصد اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح برخورد با کالای قاچاق و ارز، یک دستگاه کامیون ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد،اظهار داشت: در بازرسی از خودروی مذکور ۲۰۰ عدد موتور درب و اتوماتیک درب، ۵ هزار و ۳۴۰ قلم لوازم و سرویس آشپرخانه خارجی، ۳۶۳ عدد لوازم پلاستیکی، ۳۳۰ عدد گل تزئینی و مجسمه تزئینی، هزار و ۳۳ قلم شارژر باتری و انواع باتری، ۲ هزار و ۲۵۶ ثوب حوله و جوراب، ۱۲۰ کیلوگرم خلال دندان، ۵۷۶ عدد خودکار، هزار و ۵۶ عدد اسباب بازی خارجی، هزار و ۱۵۰ عدد لامپ ال‌ای دی و نورافکن کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی،افزود:برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

“سرهنگ توحیدی” عنوان کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۰۸ – ۰۷:۴۳:۱۰ / خبر ۳۰۸۸/ کد خبر ۱۴۹۱۰/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)