رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد:

۳ ژیمناستیک کار مهابادی برای مسابقات جهانی انتخاب شدند

مسابقات ترامبولین در بهمن ماه سال جاری در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد.

مهاباد/ بالویز/ رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از انتخاب ۳ ژیمناستیک کار مهابادی برای  حضور در مسابقات جهانی در کشور آذربایجان خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”قرنی مصطفی پور”گفت:۱ مربی به همراه ۲ ژیمناستیک کار این شهرستان برای حضور در مسابقات جهانی ترامبولین باکو پایتخت کشور آذربایجان انتخاب شدند.

رئیس ورزش و جوانان مهاباد،اظهار داشت:”ناصر هوشیار ” به عنوان مربی و همچنین “متین حاجی” و “آریا مام عبدالله”ژیمناستیک کاران مهابادی در مسابقات جهانی باکو حضور خواهند داشت.

“مصطفی پور”با اشاره به اینکه مسابقات در بهمن ماه سال جاری در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد،تصریح کرد:تیم ملی ایران با چهار ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: “آریا مام عبدالله ” و “متین حاجی” در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که اخیرا در قزوین برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شده و جواز حضور در مسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

“مصطفی‌پور”اضافه کرد:ترامپولین کاران این شهرستان عضو ثابت تیم ملی هستند و سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند و “ناصر هوشیار” مربی مهابادی هدایت تیم ملی را در این دوره از مسابقات برعهده خواهد داشت.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۰۴ -۰۷:۵۳:۱۸ / خبر ۳۰۸۰/ کد خبر ۱۴۸۷۹/ ش