مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی:

۱۱۸تن گوشت مرغ منجمد و برنج تنظیم بازار در مهاباد توزیع شد

مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

مهاباد/بالویز/مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی مهاباد،گفت:طی یک ماه گذشته حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در سطح شهرستان توسط مراکز عرضه، توزیع شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”سیدانور حسینی”با اعلام این خبر افزود:هم اکنون نیز روزانه حدود ۴ تن مرغ منجمد، بسته به نیاز بازار در مناطق مختلف شهرستان توزیع می شود.

 مسئول واحد توسعه بازرگانی جهادکشاورزی مهاباد،اظهار داشت:در حال حاضر برنج دانه بلند هندی با نرخ هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال در حال توزیع است.

“حسینی:عنوان کرد:توزیع برنج در ۹ منطقه مهاباد در حال توزیع است و با توجه به ذخیره مناسب، تقاضای بازار به هر میزان باشد، امکان تامین آن وجود دارد.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد:در زمان توزیع کالاهای تنظیم بازار به دلیل بیماری کرونا ویروس،فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز،مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۱۰/۰۲ -۱۰:۴۲:۲۵ / خبر ۳۰۷۷/ کد خبر ۱۴۸۶۷ / پ