رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

وظیفه رسانه ها تنها انتقال خبر نیست

بازتاب خبری به تنهایی نمی تواند روند یک رسانه را پیش ببرد،بلکه تاثیر خبر باید در جامعه روئیت شود.

مهاباد/بالویز/ِرئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:رسالت رسانه ها تنها انتقال خبر به جامعه هدف خود نیست،بلکه باید در خصوص اصلاح جامعه و راهکار قدم بردارند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”بهاء الدین حسینی”در نشست خبری با اصحاب رسانه های ملی و محلی مهاباد،با اعلام این خبر اظهار داشت:رسانه ها به عنوان چراغ اطلاع رسانی در جامعه گام بر می دارند و این چراغ هر روز می تواند بیشتر در آگاه رسانی نقش مهمی را ایفاء کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،با اشاره به اینکه رسانه ها حق انتقاد دارند،افزود:انتقاد سازنده و کاربری و تاثیر گذار در جامعه قطعا” مورد قبول و موجب رفع کاستی خواهد شد.

“حسینی” تصریح کرد:زاویه دید رسانه ها گسترده و ریزبین است اما رویکرد زاویه دید آنها باید تمایل به اصلاح و رفع مشکلات جامعه باشد.

وی همچنین ادامه داد:بازتاب خبری به تنهایی نمی تواند روند یک رسانه را پیش ببرد،بلکه تاثیر خبر باید در جامعه روئیت شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد؛عنوان کرد:نقش رسانه ها در ارتباطات اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و هنری تاثیری دارد،در دوران کرونا نقش آنها پررنگ و درانتشار اخبار و تزریق واکسیناسیون در کنار شبکه بهداشت و درمان پیش قدم بودند.

“حسینی”گفت:شهرستان مهاباد در حوزه رسانه از ظرفیت بالایی برخوردار است،وجود صدا وسیما و رسانه های ملی مانند خبرگزاری و پایگاه های خبری را می توان به عنوان یک اهرم برای توسعه شهری به حساب آورد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۲۹- ۰۷:۴۵:۲۰ / خبر ۳۰۷۰/ کد خبر ۱۴۸۳۰/ د

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)