مدیر جهادکشاورزی مهاباد:

بیش از چهار هزار هکتار از اراضی زراعی مهاباد تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت

امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در قالب طرح بیمه جهش تولید در دیم زارها به صورت یارانه ای و با تخفیف ویژه بیمه خواهد شد.

مهاباد/بالویز/مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت:از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون،چهار هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز”جعفر ایمانیان” افزود: تاکنون در سطح سه هزار و ۹۲۷ هکتار از مزارع گندم دیم و ۶۳ هکتار  گندم آبی، ۴۱۰ هکتار از مزارع جوی آبی و دیم در شهرستان بیمه شده است.

“ایمانیان” اظهار کرد:امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در قالب طرح بیمه جهش تولید در دیم زارها به صورت یارانه ای و با تخفیف ویژه بیمه خواهد شد ، که تاکنون ۴ هزار هکتار در این قالب بیمه شده اند.

وی ادامه داد: در ابن راستا از کشاورزان درخواست داریم از فرصت باقی مانده و شرایط طرح استفاده نمایند و با مراجعه به کارگزاران بیمه محصولات کشاوری نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند تا در صورت بروز خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه و شرایط آب و هوایی ، بخشی از خسارات وارده جبران شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۲۲ – ۰۷:۵۸:۱۰ / خبر ۳۰۵۵/ کد خبر ۱۴۷۶۶ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)