معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد:

پرستاران نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند

هر ساله به پاس قدردانی از این نیرو‌های خدمتگزار و شایسته ۵جمادی الاول همزمان با ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار نامگذاری شده است.

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:پرستاران به عنون نماد ایثار و از خودگذشتگی هستند که در دوران کرونا برای سلامت مردم تلاش می کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”عارف خدر لو” در مراسم آیین قدر دانی از پرستاران در بیمارستان این شهرستان،اظهار داشت:محاهدت،ایثار و رشادت پرستاران در دوران بیماری کرونا،نمونه بارزی از خودگذشتگی است .

“عارف خدرلو”با اشاره به اینکه بیماری کرونا موجب شد که عده ای از پرستاران و کادر درمانی در راه سلامت مردم شهید شوند،افزود:پرستاران نماد ایثار و فداکاری هستند، مردان و زنان متعهدی که در روز‌های سخت بیماری کرونا نقش و اهمیت آنان در سلامت جامعه بیش از پیش آشکار شد. 

فرماندار ویژه مهاباد،تصریح کرد:پرستاران با عطوفت و بی‌ادعا برای حفاظت از سلامت و جان انسان‌ها، ایثارگرانه به ایفای نقش کم‌نظیر خود می‌پردازند؛ در حقیقت ماهیت و رسالت این فداکاری مصداق مجاهدت و خدمت خالصانه به جامعه بشری است.

“عارف خدرلو” ادامه داد:تلاش‌های خالصانه و کارنامه درخشان و مجاهدت گونه پرستاران گرانقدر که در کنار بیماران خود و با نیت بهبود آنها ایثارگرانه می‌ایستند، برای همیشه پایدار خواهد ماند.

به گزارش سایت خبری بالویز،هر ساله به پاس قدردانی از این نیرو‌های خدمتگزار و شایسته ۵جمادی الاول هر سال همزمان با ولادت حضرت زینب(س) روز پرستار نامگذاری شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۲۱ – ۰۷:۵۵:۱۰ / خبر ۳۰۵۳ / کد خبر ۱۴۷۵۶/ ی