رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد:

۲فیلم کوتاه داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد.

مهاباد/بالویز/رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ۲ فلیم کوتاه داستانی توسط فیلم سازان این شهرستان تولید و آماده نمایش شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز”رحیم بایزیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت: فیلم کوتاه داستانی “هیوا” به کارگردانی “رامین رسولی آذر” با موضوع اجتماعی و فیلم “رفاقت توپی” به کارگردانی “اسماعیل رحیمی” و “گلاله رحمانی” با موضوع کودک و نوجوان تولید شد.

“بایزیدی” با اشاره به اینکه فیلم “هیوا” در مدت زمان ۶ دقیقه تولیده شده، افزود: تصویربرداری این فیلم توسط “محمد برین” و “سامان علی پور” به عنوان تدوینگر، “روژان حاجی زاده” به عنوان منشی صحنه و “آمینه فلاحی”، “سمیه مینایی” به عنوان بازیگر و “امین دانش” نیز به عنوان بازیگردان در آن ایفای نقش کرده اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با بیان اینکه فیلم کوتاه داستانی “رفاقت توپی” هم در مدت زمان چهار دقیقه تولید شده است، ادامه داد: نویسنده و تدوین این فیلم توسط “اسماعیل رحیمی” با تصویربرداری “رضا گرانمایه” و صدابرداری “ساکار فاتحی” تولید شده است.

“بایزیدی” اضافه کرد: ” دیانا صیدی” منشی صحنه و “محمد برین” و “رامیار ابراهیمی” نیز در آن بازی کرده اند و این ۲ فیلم به صورت کارگاهی و در قالب نیمه حرفه‌ای تولید شده است.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و … آموزش دیده‌اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۱۴ – ۱۰:۴۸:۲۸ / خبر ۳۰۴۰/ کد خبر ۱۴۶۹۶/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)