رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوکان:

اجرای طرح خانه به خانه واکسیناسیون در روستاهای بوکان در حال اجراست

تیم های شبکه بهداشت و درمان شهرستان،با مراجعه به درب منازل روستایی، افرادی را که موفق به تزریق واکسن کرونا نشدند واکسینه خواهند کرد.

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوکان،از آغاز اجرای طرح لکه‌گیری واکسیناسیون در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”رحیم سلطانی”گفت:اجرای طرح خانه به خانه برای لکه‌گیری واکسیناسیون کرونا در روستاهای شهرستان بوکان در حال اجراء است.

رئیس ستاد مرکز بهداشت شهرستان بوکان،با اشاره به اینکه واکسیناسیون در جامعه یک مسئولیت اجتماعی است و همه شهروندان به عنوان حامیان سلامت باید نسبت به تزریق  واکسیناسیون جمعی اقدام کنند،اظهار داشت:تیم های شبکه بهداشت و درمان شهرستان،با مراجعه به درب منازل روستایی، افرادی را که موفق به تزریق واکسن کرونا نشدند واکسینه خواهند کرد.

” سلطانی”اظهار داشت:موظف هستیم شرایط را برای تسهیل واکسیناسیون ایجاد کنیم، بنابراین لکه‌گیری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در روستاهایی که عمل تزریق واکسن به جامعه هدف آن به طور کامل صورت نگرفته، انجام خواهد شد. و با توجه به احتمال عدم ارائه خدمات بدون ارائه کارت تزریق واکسن در ماه‌های آتی،از همشهریان گرامی تقاضا داریم تا هر چه سریع تر با حضور در مراکز واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

رئیس شبکه بهداشت بوکان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمامی مراکز واکسیناسیون شهرستان آمادگی تزریق واکسن در گروه سنی ۱۲سال به بالا هستند،افزود: شهروندان شهرستان اطلاعات خود را در زمینه واکسیناسیون از منابع موثق دریافت و به شایعات هیچگونه توجهی نکنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۱۳ – ۰۷:۴۸:۳۶ / خبر ۳۰۳۷/ کد خبر ۱۴۶۸۵/ ش