رئیس ورزش و جوانان مهاباد:

تیم والیبال بانوان مهاباد حریفان خود را در لیگ دسته یک بانوان شناخت

لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران امسال با حضور 38 تیم در هشت گروه مقدماتی آغازخواهد شد.

مهاباد/بالویز/رئیس ورزش و جوانان مهاباد،گفت:بانوان والیبالیست مهابادی با تیمهای نام آوران قائم شهر،سورن خراسان رضوی و نفت امیدیه هم گروه شدند.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز”قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:بر اساس اعلام روابط عمومی فداراسیون والیبال لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران امسال با حضور ۳۸ تیم در هشت گروه مقدماتی آغازخواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان مهاباد،افزود:بر اساس این اعلام، سازمان لیگ به درخواست باشگاههای متعدد برای حضور در لیگ دسته یک بانوان و برای ایجاد زمینه رشد و توسعه والیبال بانوان تعداد تیمهای شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته یک بانوان در سال ۱۴۰۰ جام “سردار دلها” را از ۳۲ تیم به ۳۸ تیم افزایش داد.

“مصطفی پور” با اشاره به اینکه بر این اساس استانهای خراسان رضوی و مازندران با پنج تیم و استانهای آذربایجانغربی و فارس با سه تیم بیشترین سهم را در این رقابتها دارند،تصریح کرد:قرعه‌کشی لیگ دسته یک بانوان روز سه‌شنبه با حضور نمایندگان باشگاههای حاضر در مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد و تیمهای شرکت کننده در هشت گروه قرار گرفتند.

وی ادامه داد:در این میان تیم استعداد درخشان شهرستان مهاباد با تیمهای نام‌آوران قائم‌شهر، سورن خراسان‌ رضوی و نفت امیدیه همگروه شده و در گروه (و) یا هفتم این مسابقات قرار گرفته است.

رئیس ورزش و جوانان مهاباد،اضافه کرد:در این نشست به درخواست تیمهای شرکت کننده نوزدهم آذر و سوم دی‌ماه برای آغاز مسابقات پیشنهاد و قرار شده سازمان لیگ بر اساس نظرات باشگا‌هها، زمان قطعی را متعاقباٌ اعلام کند.

“قرنی مصطفی پور”گفت:مرحله نخست مسابقات در هشت شهر برگزار خواهد و مقرر شد تیمهای متقاضی درخواست میزبانی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۱۱ – ۱۲:۳۰:۴۵ / خبر ۳۰۳۴ / کد خبر ۱۴۶۷۱ / پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)