مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد:

کارگر تصفیه خانه فاضلاب مهاباد بر اثر سقوط جان خود را از دست داد

کارگر شاغل در تصفیه‌خانه مهاباد در حین تمیز کردن لاگون به دلیل از دست دادن تعادل به لاگون تصفیه خانه سقوط کرد.

مهاباد/بالویز/روبط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی،اعلام کرد:کارگر تصفیه خانه فاضلاب مهاباد بر اثر سقوط به لاگون هوا دهی فوت کرد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز”کارگر خدماتی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهاباد بر اثر سقوط به لاگون هوادهی، جان خود را از دست داد. 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد با اعلام این خبر اظهار داشت :کارگر شاغل در تصفیه‌خانه مهاباد در حین تمیز کردن لاگون به دلیل از دست دادن تعادل به لاگون تصفیه خانه سقوط کرد.

” معروفی “با بیان اینکه نامبرده دارای تجهیزات ایمنی از جمله جلیقه مخصوص و کفش ایمنی بود،افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه با اورژانس و آتش نشاني تماس و نامبرده سریعا توسط سایر پرسنل از لاگون خارج شد و پس از سپری شدن بیش از ۱۵ دقیقه اورژانس به محل رسیده و عملیات احیا بر روی وی انجام و سپس به بیمارستان اعزام گردید، که متاسفانه علی رغم اقدامات احیا و اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره ) مهاباد، جان خود را از دست داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد، با تسلیت این حادثه ناگوار به خانواده متوفی و همه همكاران گرامي اظهار کرد:برای تامین امنیت جانی کارگران و پرسنل شاغل در تصفیه‌خانه فاضلاب مهاباد و جلوگیری از حوادث احتمالی، تمامی موارد ایمنی رعایت و بر اجرای دقیق شیوه نامه های ایمنی تاکید می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۰۷ -۰۸:۰۵:۱۰ / خبر ۳۰۲۶/ کد خبر ۱۴۶۳۳ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)