مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ:

انفجار گاز در شاهین دژ موجب خسارات مالی شد

به علت شدت انفجار بیش از ۳۰ ساختمان و مغازه اطراف این حادثه دچار شکستگی شیشه و ترک خوردگی دیوارها شد.

مهاباد/ بالویز/مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ گفت: انفجار شدید گاز در یک ساختمان مسکونی- تجاری در این شهرستان به بیش از ۳۱ ساختمان مجاور خود خسارت وارد کرد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز”مجید نوربیگی” این انفجار روز سه شنبه به علت نشتی گاز در یک واحد مسکونی-تجاری واقع در فلکه استاد “شهریار” شاهین‌دژ روی داد که موجب تخریب کامل آن شد.

وی ادامه داد:در این حادثه یک زن که زمان انفجار در این منزل بود به شدت آسیب دیده و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده و یک نفر دیگر نیز به علت ریزش آوار مصدوم شده است.

مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ اظهار داشت: به علت شدت انفجار بیش از ۳۰ ساختمان و مغازه اطراف این حادثه دچار شکستگی شیشه و ترک خوردگی دیوارها شد.

“نوربیگی” با بیان اینکه علت اصلی حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: همچنین در این حادثه به ۲ خودرو نزدیک ساختمان منفجر شده نیز خسارت وارد کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان باید هنگام استفاده از وسایل گازسوز احتیاط های لازم را باید انجام داده و برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

هم‌اکنون این سازمان در شاهین‌دژ در قالب یک ایستگاه، ۱۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از چهار دستگاه خودرو و یک آمبولانس عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۰۴ – ۱۳:۱۰:۱۵ / خبر ۳۰۲۴/ کد خبر ۱۴۶۲۳ / پ