رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد:

رسانه های مهاباد نقش مهمی در اطلاع رسانی کرونا داشتند

رسانه ها می توانند با توجه به رسالتی که دارند و آگاه سازی در حوزه مسائل کرونا با تهیه خبر ،عکس،فیلم مردم را نسبت به  تزریق واکسن تشویق کنند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد،گفت:از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس در مهاباد رسانه ها نقش بسزایی در اطلاع رسانی و آگاه بخشی عمومی داشتند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سیامند جوانبخت” در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا و اصحاب رسانه های ملی و محلی این شهرستان ،اظهار داشت:باید تمامی اقشار جامعه و ارگانها برای استفاده از ظرفیت و حفظ شرایط موجود و مبارزه با بیماری کرونا پیش قدم بوده و برای حفظ سلامت جامعه و شهروندان تلاش کنیم.

“سیامندجوانبخت” با اشاره به اینکه رسانه ها بخش مهمی از اطلاع رسانی را در زمان کرونا برعهده دارند،افزود:با اعلام وزارت بهداشت و تغییر رنگبندی کرونا مهاباد از نارنجی به زرد،تلاش مجموعه حفظ شرایط موجود و تبدیل مهاباد به رنگبندی آبی است.

رئیس ارشاد مهاباد،تصریح کرد:رسانه ها می توانند با توجه به رسالتی که دارند و آگاه سازی در حوزه مسائل کرونا با تهیه خبر ،عکس،فیلم مردم را نسبت به  تزریق واکسن تشویق کنند.

“جوانبخت”از رسانه های شهرستان خواست:در خصوص پویش شعار هدفمند در خصوص پیشگیری و مبارزه با کرونا، کمیته اطلاع رسانی مبارزه با کرونا را یاری دهند.

در پایان جلسه هر کدام از رسانه ها به نقطه نظرات خود در حوزه کرونا پرداختند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۹/۰۱ – ۷:۵۳:۱۲ / خبر ۳۰۱۷ / کد خبر ۱۴۵۹۰ / د