معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

مهاباد جزء۷شهر با وضعیت زرد کرونایی شد

طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:شهرستان‌‍‌های با وضعیت زرد در آذربایجان‌غربی به ۷ مورد افزایش یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”علی مصطفوی” اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که چهار مورد کمتر از هفته گذشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی،افزود:همچنین شهرستان‌های ارومیه،خوی،چایپاره،شوط،پلدشت و ماکو در شمال آذربایجان غربی و بوکان و سردشت در جنوب استان وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:علاوه بر آن، شهرستان‌های نقده، مهاباد، میاندوآب، شاهین‌دژ، تکاب در جنوب و سلماس و چالدران در شمال آذربایجان غربی وضعیت زرد دارند که امیدواریم بهبود وضعیت را در روز‌ها و هفته‌های آتی نیز شاهد باشیم.

“مصطفوی” با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

وی اضافه کرد:فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد‌های شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۳۰ – ۱۰:۳۰:۴۵/ خبر۳۰۱۶ / کد خبر ۱۴۵۸۶/ ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)