فرمانده سپاه مهاباد:

برنامه های هفته بسیج در مهاباد تشریح شد

بسیج در هر مقطع زمانی با داشتن روحیه انقلابی آماده خدمت به مردم و جامعه است .

مهاباد/بالویز/ فرمانده سپاه مهاباد،برنامه های هفته بسیج این شهرستان را در قالب صد برنامه تشریح کرد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ نقشی”در نشست خبری با خبرنگاران که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات طلائیه به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت:فعالیت‌های این هفته در مهاباد ۱۰۰ عنوان برنامه با محوریت تمرکز بر فضای مجازی و فضا سازی حقیقی برگزار می شود.

فرمانده سپاه مهاباد با اشاره به اینکه هفته بسیج ،هفته ایثار،شهادت و بصریت است،افزود:روحیه بسیجی برگرفته از دفاع مقدس است و امروز بسیج بر اساس این روحیه ذر تمام عرضه های انقلابی پیشرو و خالصانه خدمت می کند.

“سرهنگ نقشی” تصریح کرد:رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد بسیج به دنبال تشکیل ارتش مردمی برای دفاع از انقلاب و بیمه کردن تفکرات آن بود و امروز بسیج در طراز جهانی مطرح است.

این مقام نظامی شهرستان،اضافه کرد:بسیج در هر مقطع زمانی با داشتن روحیه انقلابی آماده خدمت به مردم و جامعه است و این می تواند به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

“سرهنگ نقشی” گفت:حراست از اصل انقلاب،برقراری امنیت در جامعه، بازدارندگی در مقابل تهدیدات نرم و سخت، تحقق بخشی به روحیه و مدیریت جهادی را می توان از اهداف تشکیل بسیج بیان کرد.

فرمانده سپاه مهاباد سپس به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال « بسیج، پاره تن مردم» است و از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ماه ادامه دارد.

همایش اقتدار بسیجیان،برپایی نمایشگاه،غبار روبی مزار شهدا،ارائه خدمات رایگان پزشکی،دیدار با روحانیون،میزگرد،مسابقات ورزشی،و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان،محفل انس با قرآن،توزیع غذای گرم در بین نیازمندان،و راه اندازی ایستگاه سلامت از مهمترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان به شمار می رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۲۷ – ۱۲:۳۵:۴۰ / خبر۳۰۱۰ / کد خبر ۱۴۵۲۰/ پ