سرپرست اداره راهداری شهرستان بوکان:

بیش از ۱۰ کیلومتر تعریض و بهسازی محورهای موصلاتی بوکان

بالغ بر ۹۰ درصد خانوار روستایی شهرستان بوکان از راه آسفالته برخوردار هستند.

مهاباد/بالویز/سرپرست اداره راهداری شهرستان بوکان خبر داد:از اجرای ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض،بهسازی،لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مو اصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز و به نقل از سایت خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،هاوری شمس الهی افزود:این اداره جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای مواصلاتی و تردد روان بالغ بر ۱۲ کیلومتر پروژه تعریض،بهسازی،لکه گیری و روکش آسفالت را در دست اجرا دارد.

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بوکان اظهار داشت: ۳.۳ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان – سقز ، ۳.۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان – میاندوآب ، ۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور بوکان – شاهین دژ و ۰.۵ کیلومتر ساماندهی سه راهی شیخلر از جمله این پروژه ها را شامل می شود.

“شمس الهی” با اشاره به پروژه های راه روستایی شهرستان بوکان اظهار کرد:بالغ بر ۹۰ درصد خانوار روستایی شهرستان بوکان از راه آسفالته برخوردار هستند که از این حیث این شهرستان رتبه ۵ را در بین شهرستانهای استان کسب کرده است.

وی از پروژه های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به محورهای حسین آباد به طول ۳.۵ کیلومتر، شهری کند – ابراهیم حصار به طول ۱۰ کیلومتر ، سرد کوهستان – قلعه تپه – کوکه به طول ۱۷.۹ کیلومتر و پیرولی باغی به طول ۳.۵ کیلومتر اشاره و به عنوان مهمترین پروژه های این حوزه در شهرستان بوکان یاد کرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۲۵ -۱۰:۴۲:۳۰ / خبر ۳۰۰۶ / کد خبر ۱۴۵۰۸ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)