نکات امنیتی

راه های پیشگیری از سرقت طلا و جواهرات

استفاده از یک سیستم امنیتی هوشمند برای حفاظت بیشتر در منزل الزامی است.

مهاباد/ بالویز/ طلا و جواهرات با داشتن ارزش بالا ،همیشه مورد توجه سارقان بوده است و سرقت آنها بدترین اتفاقی است که ممکن است برای هرکسی رخ دهد،پس برای محافظت از آنها باید چاره ای اندیشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز،ایجاد فضای امن برای چنین وسایل با ارزش و گرانقیمت می تواند جلوی سرقت را گرفت،ولی اشخاصی که جواهرات را در منزل نگهداری می کنند،بهتر است اقدامات احتیاطی زیر را برای جلوگیری از آسیب دیدن یا سرقت آنها به کارببرند.

از نشان دادن محل نگهداري وجوه نقد، طلا و جواهرات و اشياي با ارزش و گرانبها به همسايگان و بستگاني كه ‏مورد اعتماد نيستند و همچنين از نگهداري آن‌ها به‌صورت يكجا خودداري شود.

از آراستن فرزندان خود به طلا و جواهرات در مسافرت ها و در مواقع غيرضروري خودداري كنيد، زيرا كودكان و خصوصاً دختر بچه‌هايي كه زيورآلات به همراه دارند، طعمه‌ي مناسبي براي سارقان هستند.

‏زمان تردد در خيابان و استفاده از خودروهاي عمومي، طلا و جواهرات خود را در معرض ديد قرار ندهيد تا باعث ‏تحريك و طمع سارقان نشود.

‏هنگام مسافرت با خود طلا و جواهرات گران‌قيمت حمل نكرده و آن‌ها را به اقوام مورد اطمينان خود و يا به بانك ‏بسپاريد. ‏

پس از خريد طلا و جواهرات و خروج از مغازه‌هاي طلافروشي، مراقب اطراف خود بوده و با يك وسيله‌ي نقليه ‏مطمئن، خود را به منزل برسانيد و از تردد بي‌جا در خيابان پرهيز كنيد.‏

طلا، جواهرات و سكه‌هاي بلااستفاده را در منزل نگهداري نكرده و در صورت امكان به بانك‌ها بسپاريد. ‏

از طلا و جواهرات موجود در منزل عكس تهيه و در آلبوم مخصوص نگهداري كنيد.

استفاده از یک سیستم امنیتی هوشمند برای حفاظت بیشتر در منزل الزامی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۱۹ -۱۰:۲۸:۴۵ / خبر ۲۹۹۴/ کد خبر ۱۴۴۶۴ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)