رئیس مرکز بهداشت مهاباد:

تزریق واکسن به ۸۵ درصد از جامعه دانش آموزی مهاباد

هشت پایگاه مدرسه‌ای برای تزریق واکسن دانش آموزی دایر شده است.

مهاباد/بالویز/رئیس مرکز بهداشت مهاباد،گفت:با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری و اجرای طرح واکسینه شدن دانش‌آموزان، بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان مهابادی واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”قاسم امینی” با اعلام این خبر افزود:۸۵ درصد از جامعه هدف ۲۲ هزار نفری دانش آموزان مهاباد واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد،اظهار داشت:هشت پایگاه مدرسه‌ای برای تزریق واکسن دانش آموزی دایر شده است که متناسب با میزان استقبال، تغییراتی در آن لحاظ می‌شود.

” قاسم امینی ” تصریح کرد:با توجه به اینکه احتمال دارد از اوایل آذرماه جاری مدارس این شهرستان بازگشایی و تدریس به صورت حضوری باشد، از والدین انتظار داریم فرزندان خود را برای واکسینه کردن به این مراکز واکسیناسیون بفرستند.

وی افزود:سهم آموزش و پرورش در کنترل کرونا سهم بسیار مؤثر و تعیین کننده ای است و باید برای جلوگیری از چرخه انتقال، واکسیناسیون دانش آموزان را با جدیت دنبال کنیم.

“امینی” ضمن قدر دانی از شهروندان در خصوص استقبال از تزریق واکسیناسیون علیه بیماری کرونا،همه اقشار را به رعایت دستور العمل های بهداشتی  و زدن ماسک و عدم تجمع در اماکن و مجالس عمومی توصیه کرد .

مهاباد/ بالویز/ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ – ۱۱:۴۳:۴۵ / خبر ۲۹۸۶ / کد خبر ۱۴۴۲۷ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)