امام جمعه مهاباد:

نقشه استکبار در لباس جدید ایجاد تفرقه است

مهم‌ترین واقعه‌،13آبان تسخیر لانه‌ی جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام بود.

مهاباد/بالویز/ امام جمعه مهاباد،گفت:نقشه استکبار در لباس جدید ایجاد تفرقه و عدم اتحاد در بین مسلمانان جهان است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز”ماموستا عبدالسلام امامی”در مراسم روز استکبار ستیزی اظهار داشت:روحیه استکبار ستیزی در بین جوانان علاوه بر استقلال موجب تقویت و اتحاد می شود . 

“ماموستا امامی” افزود:امروزه استکبار ستیزی ایران علیه طاغوت و خنثی کردن توطئه های دشمنان توسط همین جوانان انقلابی در سراسر جهان نماد پایداری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه،سفارت خانه های امریکا در اکثریت کشور ها ، مرکزی برای طراحی حمله و کودتا به کشور ها ی دیگر است،بیان داشت:واقعه‌ی روز ۱۳ آبان، به شهادت رسیدن دانش‌آموزان توسط دژخیمان رژیم ستم‌شاهی بود؛ دانش‌آموزانی که در مقابل رژیم ایستاده و از آرمان‌های امام دفاع می‌کردند و درنهایت مهم‌ترین واقعه‌، تسخیر لانه‌ی جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام بود.

او ادامه داد:جوانان این مرز بوم امروزه با اقتدار برای امنیت و دفاع این کشور در تمامی اراضی خاکی و آبی کشور شب و روز پاسداری می کنند و رسالت امنیت و حفاظت از خاک وطن را سرلوحه خود قرار داده اند.

امام جمعه مهاباد،عنوان کرد:عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون خون شهداء و روحیه جوانان انقلابی است و دانش آموزان امروز این مرز بوم ،از سطح شعور سیاسی و اجتماعی برخوردارند.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین درس این روز بزرگ برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان صبر، استقامت، مقاومت،تبعیت از امر امام و رهبر و استکبارستیزی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۸/۱۴ – ۱۱:۰۰:۰۰ / خبر ۲۹۸۳ / کد خبر ۱۴۴۱۲ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)