رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

بیش از ۲۰۰ هزار دُز واکسن در مهاباد تزریق شد

افراد بالای 12 سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند،در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:بیش از ۲۰۰ هزار واکس کرونا در مهاباد تزریق شد.

به گزارش سرویس خبری سلامت،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:تاکنون تعداد ۲۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط دریافت واکسیناسیون در شهرستان مهاباد واکسن کرونا دریافت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:واکسیناسیون کرونا در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه های بهداشت،پایگاه های سلامت،مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی ، یک پایگاه خودرویی ،یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می شود.

“حسینی” با اشاره به اینکه تیم های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستاهای اقماری و واحدهای تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می کنند،عنوان کرد:از این تعداد تاکنون ۱۳۷ هزار و ۵ نفر از واجدین شرایط دُز اول واکسن کرونا و ۶۳ هزار و ۷۱۳ نفر نیز دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق نموده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت:افراد بالای ۱۲ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند،در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه سلامت نسبت به ثبت نام اقدام و نسبت به تزریق واکسیناسیون خود اقدام کنند.

” حسینی” اظهار داشت:شهروندانباید تا زمان واکسیناسیون جمعی جهت حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه را انجام داده و یاری رسان کادر بهداشتی درمانی شهرستان در کنترل بیماری کرونا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۲۹- ۰۷:۴۵:۵۲ / خبر ۲۹۵۳/ کد خبر ۱۴۲۹۰/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)