رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد:

عکس ،عکاس انجمن سینمای جوانان مهاباد به نمایشگاه عکس “ایران من”راه یافت

نمایشگاه عکس «ایران من» که هم زمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ 27 مهر الی 2 آبان ماه در محل جشنواره "ایران مال" برپا خواهد شد،

مهاباد/بالویز/رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد از راه یابی یک قطعه عکس از عکاس این دفتر در نمایشگاه عکس “ایران من” خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر افزود: یک قطعه عکس از شه مال اشترابه مورد پذیرش داوران نمایشگاه عکس “ایران من” قرار گرفت.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،با اشاره به اینکه این نمایشگاه در تهران و در جوار سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می شود،اظهار داشت:عکس‌های حاضر این نمایشگاه از ۵۸ دفتر انجمن سینمای جوانان برای «آژانس عکس ایران» IPAدر ستاد مرکزی انجمن، ارسال و مورد داوری قرار گرفتند.

“بایزیدی”تصریح کرد: ۵۳ دفتر با ۵۳ عکس که آثارشان توسط شورای انتخاب متشکل از آقایان حسن غفاری، مهدی وثوق‌نیا و سعید پوراسماعیلی انتخاب شده‌اند؛ در این نمایشگاه در معرض دید مدعوین و حاضران در جشنواره قرار خواهند گرفت.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،اضافه کرد:شه مال اشترابه دارای مدرک تحصیلی معماری و دانش آموخته انجمن سینمای جونان مهاباد در رشته عکاسی است ،که در جشنواره مختلف ملی و بین المللی در بخش های مختلف عکس مشارکت داشته است.

نمایشگاه عکس «ایران من» که هم زمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۷ مهر الی ۲ آبان ماه در محل جشنواره “ایران مال” برپا خواهد شد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن های ۶۰گانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه فیلمسازی و تولید فیلم کوتاه فعالیت می کند و هر سال بیش از ۵۰نفر در رشته های مختلف در این مرکز فارغ التحصیل می شوند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۲۸ – ۱۱:۰۳:۱۰ / خبر ۲۹۵۲ / کد خبر ۱۴۲۸۳ / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)