آشنایی با ماموستا عبدالسلام کریمی،محمد صادق معتمدیان

ماموستا عبدالسلام کریمی به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و محمد صادق معتمدیان به سمت استاندار آذربایجان غربی منصوب شدند.

مهاباد/بالویز/طی حکمی از طرف رئیس جمهور ماموستا عبدالسلام کریمی به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و محمد صادق معتمدیان به سمت استاندار آذربایجان غربی منصوب شدند.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز،ماموستا عبدالسلام کریمی، متولد سال ۱۳۴۶، فرزند شهید، دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتا و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال ۱۳۷۰ است.

فرماندار شهرستان دیواندره به مدت ۵ سال، رئیس دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج به مدت ۵ سال، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان به مدت ۵ سال، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیر مرکز

تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

«محمدصادق معتمدیان» در نشست روز (یکشنبه) هیات دولت برای سكانداری استان آذربایجان غربی از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

وی متولد ۱۳۴۹ كرمانشاه، دارای مدرك كارشناسی اقتصاد و كارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است.

از جمله سوابق وی مدیركل دستگاه اجرایی در استان آذربایجان غربی ،عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب كشور،ریاست شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب كشور،خدمت در استان های آذربایجان غربی، كرمانشاه و ایلام در سطح

مدیركل و معاون دستگاه های اجرایی از سال ۱۳۷۹، خدمت در ستاد دستگاه های اجرایی در تهران تا سطح مدیركل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است. 

او مدرس دانشگاه و كارشناس و پژوهشگر مسائل قومی، منطقه ای و توسعه ای است.

ماموستا عبدالسلام کریمی

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۲۷ – ۰۸:۰۰:۰۰ / خبر ۲۹۴۹/ کد خبر ۱۴۲۷۰/ س