رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهاباد:

ضربه اداره منابع طبیعی مهاباد بر پیکره سوداگران منابع طبیعی

در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهاباد از کشف و ضبط بزرگترین محموله دپوی چوب آلات قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو” با اعلام این خبر افزود:بزرگترین محل دپوی چوب آلات قاچاق استان در مهاباد روز پنج شنبه در یکی از انبارهای این شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،افزود:با رصد شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی،آبخیزداری و همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و اخذ دستور قضایی،بیش از ۲۰۰تن چوب آلات قاچاق دپو شده در یکی از انبارها و کارگاه پالت سازی اطراف شهر مهاباد کشف و ضبط شد.

“مجید پاتو” تصریح کرد:بزرگترین محموله چوب‌ آلات قاچاق استان از شهرستان های اطراف و حومه شهرستان مهاباد قطع و پس از بارگیری در یکی از انباری اطراف شهرستان مهاباد دپو شده بود،با همکاری نیروی انتظامی شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد،ادامه داد:در این ارتباط یک متخلف با همکاری نیروی انتظامی شهرستان مهاباد شناسایی و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد،همچنین انبار دپو و کارگاه پالت سازی توسط عوامل ذیربط پلمپ گردید.

وی بیان کرد:نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بصورت رصد شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان و قاچاقچیان برخورد جدی خواهند کرد.

“پاتو” اضافه کرد:حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌ آلات جنگلی وظیفه‌ ای همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد از مردم و دوستداران طبیعت خواست:در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۲۴ -۰۷:۵۳:۱۸ / خبر ۲۹۴۲/ کد خبر ۱۴۲۳۳/ ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)