مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی:

حدود ۶ درصد جمعیت مهاباد نسبت به کل شهرهای استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرهای سلماس ،اشنویه نیز به زودی احداث خواهد شد.

مهاباد/بالویز/مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی،گفت:شهرستان مهاباد در مقایسه با شهرهای استان و با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر ،۶ درصد این جمعیت نسبت به کل استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جعفری”با اعلام این خبر افزود:۶۱ درصد جمعیت استان آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند،حدود نزدیک به دو سوم استان است.

مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی،در مراسم کلنگ زنی ساختمان بیمه سلامت در مهاباد،اظهار داشت:از مجموع ۱۶ شهرستان استان تنها در سه شهرستان ساختمان ملکی بیمه سلامت وجود دارد.

“جعفری”با اشاره به اینکه ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرهای سلماس ،اشنویه نیز به زودی احداث خواهد شد،عنوان کرد:ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان مهاباد با زیر بنای ۳۰۰ متر در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان در طول یک سال احداث و آماده بهره برداری خواهد شد.

“جعفری” تصریح کرد:بیمه سلامت استان در قالب ۵ صندوق و بیش از ۲ میلیون نفر از جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهد.

به گزارش سایت خبری “بالویز”بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ اجرا شده و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح موجب شده تا با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند و ۵۹ درصد جمعیت  شهرستان مهاباد شامل ۱۴۲ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند. 

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۲۳ -۰۷:۴۸:۲۹ / خبر ۲۹۴۰/ کد خبر ۱۴۲۲۷/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)