رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

خیرین مهاباد پیشتاز در اهداء تجهیزات بیمارستان

خیرین شهرستان مهاباد در سال های گذشته نیز چندین دستگاه دیالیز و یو پی اس جهت حفاظت از دستگاه های دیالیز به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرده بودند.

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،از کمک خیر گمنام مهابادی به بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر اظهار داشت:خیر گمنام مهابادی مبلغ ۷۷ میلیون تومان به بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،افزود:با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران دیالیزی در بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت در بخش دیالیز خیر گمنام مهابادی مبلغ ۷۷ میلیون تومان به بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد اهدا کرد.

“بهاء الدین حسینی” با اشاره به اینکه این مبلغ جهت خرید و تعویض فیلتر های دستگاه های جهت استفاده در بخش دیالیز  بیمارستان اهدا شده است،تصریح کرد: پیش از این هم بیش از ۸۰ میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان این شهرستان اهدا شده بود.

وی ادامه داد:خیرین شهرستان مهاباد در سال های گذشته نیز چندین دستگاه دیالیز و یو پی اس جهت حفاظت از دستگاه های دیالیز به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرده بودند.

” حسینی ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد:شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر می کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰۰/۷/۲۱ – ۰۷:۵۸:۳۹ / خبر ۲۹۳۶/کد خبر ۱۴۲۰۳/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)