امام جمعه مهاباد:

جوانان را برای مدیران آینده تربیت کنیم

مسئولین استفاده از ظرفیت‌های جوانان را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

مهاباد/بالویز/امام جمعه مهاباد،گفت:برای عبور از مشکلات، چالش‌ها و سرعت بخشیدن به روند رشد و پیشرفت و عدالت، راهی جز اعتماد به جوانان در سطوح بالای مدیریتی و تصمیم‌گیری نیست و لازم است به این قشر از جامعه اعتماد کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“ماموستا عبدالسلام امامی”اظهار داشت:لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای مدیریت، عملی ساختن اهداف کشور است،مسئولین استفاده از ظرفیت‌های جوانان را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

“ماموستا عبدالسلام امامی” افزود:پیامبر اسلام (ص) در زمان رسالت خود یارانی را تربیت کرد که در تاریخ نام آنها جاودانه شد و این در زمانی بود که پیامبر(ص) این رسالت خطیر را در دوران جهالت انجام داد.

امام جمعه شهرستان مهاباد،با اشاره به اینکه حکمت اخوت و برادری از اخلاق حسنه این پیامبر بزرگ اسلام بود،تصریح کرد:دین اسلام دین انقلاب فرهنگی و عقلانی است.

“ماموستا امامی” ادامه داد:ایجاد وحدت و همبستگی و انسجام هرچه بیشتر در بین مسلمانان موجب شکست دشمن و پیروزی مسلمانان است.

وی گفت:اگر همه‌ امت‌ اسلامی، هر یک به تناسب درک و معرفت خـود، ویـژگی‌های پیامبر اعظم (ص) را که در قرآن کریم و سنت قطعی آمده است، سرلوحه زندگی خود قرار دهند و قطعا”استحکام وحدت امت اسلامی دوچندان خواهد شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۱۹-۱۳:۱۰:۲۵ / خبر ۲۹۳۳/ کد خبر ۱۴۱۸۱/ د

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)