فرماندار ویژه شهرستان مهاباد:

جلب رضایت مردم بهترین سرمایه اجتماعی است

هر نوع سهل انگاری در خصوص خدمت رسانی به مردم قابل توجیه نیست

مهاباد/بالویز/ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:رضايت از خدمات،شاخص مناسبي براي سنجش کيفيت خدمات و نحوه ارايه آن،از نظر گيرندگان خدمت است و جلب رضایت و خدمت رسانی به مردم  بهترین سرمایه اجتماعی به شمار می رود.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات کانون فجر این شهرستان با حضور اعضای اداری برگزار شد،اظهار داشت:هنگامی که بر صندلی ریاست نشستیم نسبت به مردم و خواسته های بر حق آنان بی اعتنا نباشیم.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع باید در ادارت به نحو شایسته انجام پذیرد،افزود:متاسفانه حضور تعدد ارباب رجوع به فرمانداری نشان از شکاف و ارتباط مسئولین و مردم است و این موجب بی اعتنایی مردم نسبت به مسئولین خواهد شد.

“عارف خدرلو”با بیان اینکه مردم آگاه تر از ما به مسائل روز هستند ،تصریح کرد:وظیفه تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان پاسخ گویی و انجام خدمت صادقانه و پل ارتباطی مردم با نظام است.

فرماندار ویژه مهاباد،اضافه کرد:هر نوع سهل انگاری در خصوص خدمت رسانی به مردم قابل توجیه نیست و دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان باید نسبت به ارائه خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع ،پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند.

این مقام مسئول ارشد شهرستان،عنوان کرد:جلب رضایت مردم و میزان پذیرش اجتماعی بهترین پشتوانه عمومی است .

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۱۹- ۰۷:۰۷:۵۲ /خبر ۲۹۳۲/ کد خبر ۱۴۱۷۸/ د