رئیس اداره پست مهاباد:

مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر افزایش یافت

تغییر سبک زندگی مردم به واسطه همه گیری ویروس کرونا منجر شده مرسوله مبادله شده در شهرستان افزایش یابد.

مهاباد/بالویز/رئیس اداره پست مهاباد،گفت:پاندمی کرونا اثر خود را بر افزایش خرید و فروش آنلاین گذاشته است و به همین علت،مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر افزایش یافت.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“کامران اسماعیلی”نیمه نخست امسال به علت شرایط کرونا و افزایش خرید‌های اینترنتی، میزان مرسولات پستی در مهاباد ۲ برابر افزایش یافت.

رئیس اداره پست مهاباد،با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۵۰۰ بسته پستی در قالب ۲ کامیون در این شهرستان جابجا و ارسال شده است،تصریح کرد: امسال ۶۱۱ مرسوله پستی نیز بین مهاباد و خارج از کشور مبادله شده که از این تعداد ۲۵۸ مرسوله پستی وارد و ۳۵۳ مرسوله خارج شده است.

“اسماعیلی”اظهار داشت:بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشور‌های خارجی به ترتیب با کشور‌های سوئد، انگلیس و کانادا انجام شده است.

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی مردم به واسطه همه گیری ویروس کرونا منجر شده مرسوله مبادله شده در شهرستان افزایش یابد.

رئیس اداره پست مهاباد،اضافه کرد: الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده و مردم طی این مدت تلاش کرده اند تا نیازمندی‌های خود را با استفاده از بستر خرید اینترنتی تامین کنند.

️ اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۱۷ – ۰۷:۱۵:۲۸ / خبر ۲۹۲۸/ کد خبر ۱۴۱۶۴ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)