رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد:

افزایش ۱٫۵ برابر کمک های مردمی به جشن عاطفه ها در مهاباد

رویداد ملی شور عاطفه ها با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم» به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری و پرداخت کمک هزینه تحصیلی»برگزار می شود

مهاباد/بالویز/جشن عاطفه ها،جشنی برای به نمایش گذاشتن مهربانی و انسان دوستی، در ماه مهربان مهر، جشنی که به نوع دوستی شهرت دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد،گفت:شهروندان مهابادی ۱۴ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

“احمد نوذری”با بیان اینکه شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند این شهرستان برگزار می‌شود، گفت:امسال این جشن همزمان با سراسر کشور از ۲۰ شهریورماه گذشته آغاز شده و تا ۱۴ مهر در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رویداد ملی شور عاطفه ها با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم» به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری و پرداخت کمک هزینه تحصیلی» برگزار شده است و تا ۱۴ مهر ادامه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد،تصریح کرد:کمک های مردمی امسال نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:از این مقدار کمک های مردمی ۱۱ میلیارد ریال به صورت کالا و مابقی نقدی بوده است.

“نوذری”بیان کرد: امسال با تعامل بیشتر و همچنین افزایش تعداد مراکز نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی و همچنین تسهیل در امر اهدای کمک‌های مردمی سبب بیشتر شدن مبالغ اهدایی توسط شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها در حمایت از یکهزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و ۸۰ دانشجوی زیر پوشش این نهاد هزینه می‌شود تا آنان نیز در سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی بابت ملزومات آموزشی نداشته باشند.

به گزارش سایت خبری بالویز“جشن عاطفه‌ها” رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

بر همین اساس امدادگران با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم گردد،بر عهده دارند.
مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۱۴-۱۱:۴۵:۲۰/ خبر ۲۹۲۳/ کد خبر ۱۴۱۴۲/ چ
رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)