رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

افزودن شعبه و افزایش قاضی راهکار پیشگیری در حوزه قضایی نیست

باید از ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای در اجرای تقویت و تولید برنامه هایی که نقش مهمی در کاهش جرایم دارند حمایت کرد.

مهاباد/بالویز/رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی،گفت:افزودن شعبه وافزایش قاضی در حوزه قضایی نمی نواتند موجب کاهش ورودی پرونده ها به این حوزه باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز “عتباتی”در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری مهاباد،افزود: کارکنان قضا با توان وپتانسلی که دارند می توانند پرونده های واصله به حوزه قضا را مدیریت کنند اما برای کاهش نیاز است در بحث پیشگیرانه اقداماتی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی،اظهار داشت:باید با برنامه ریزی و هدف گذاری در جهت تقویت برنامه های پیشگیرانه تلاش کنیم و از ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای در اجرای تقویت و تولید برنامه هایی که نقش مهمی در کاهش جرایم دارند حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و تعامل با مجموعه های دیگر می تواند در پیشبرد برنامه های قضایی موثر باشد،تصریح کرد:در تمامی حوزه های قضایی هماهنگی و هم افزایی تعامل و انسجام بین دستگاه های قضایی و مجموعه های دیگر بوده است ، شاهد موفقیت  و تاثیرگذاری قابل توجه در این حوزه بوده ایم.

“عتباتی” عنوان کرد: فرصت خدمت در یک نظام مقدس ولایی به بهترین شکل ممکن در جهت افزایش سرمایه های ، موجب خروجی تولید امنیت و سرمایه های اجتماعی،ایجاد اعتماد نسبت به سرنوشت نظام است .

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی،گفت:خدمت صادقانه و بی منت برای مردمانی که برای خاک این وطن جان داده اند فرصتی ارزشمند است و باید مواطب باشیم که این فرصت خدمت را از دست ندهیم . 

 در این آیین، آقای “بنایی” به عنوان رئیس جدید دادگستری مهاباد معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام نظامیان رئیس قبلی این اداره قدردانی شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۱۳ -۱۰:۱۵:۱۰ / خبر ۲۹۲۱ / کد خبر ۱۴۱۳۴ / س