معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد:

۶۰ درصد جمعیت مهاباد واکسن دریافت کرده اند

تالارها به علت وضعیت قرمز کرونا شهرستان همچنان تعطیل هستند و صاحبان تالار ها نسبت به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا پایبند باشند.

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت:از زمان طرح تزریق واکسیناسیون ملی ، ۶۰ درصد جمعیت مهاباد واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای ستاد برگزار شد،اظهار داشت:با توجه به اهمیت موضوع پیش بینی می شود تا پایان مهرماه ۷۰ درصد از شهروندان مهاباد واکسن دریافت کنند.

فرماندار ویژه مهاباد،افزود:تالارها به علت وضعیت قرمز کرونا شهرستان همچنان تعطیل هستند و صاحبان تالار ها نسبت به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا پایبند باشند.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه تغییر رفتارشناسی ویروس نوع جهش های متفاوت موجب شده است،پیک های متفاوتی را پشت سر بگذرانیم،عنوان کرد:سالن های غذاخوری باتوجه به شرایط قرمز بودن شهرستان از باز کردن واحد خود خودداری کرده و تنها می توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

فرماندار ویژه مهاباد،ادامه داد:تمام دستگاه های اجرایی نیاز است برای پیشگیری و مقابله با این بیماری در شهرستان با توجه به توان در خدمت ستاد مقابله و پیشگیری بوده با همکاری و همیاری یکدیگر بتوانیم بر این بیماری پیروز شد.

“خدرلو” تصریح کرد:اعمال محدودیت‌ها در بخش اصناف باید با شدت بیشتری صورت گیرد و در خصوص واحدهایی که نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بی اعتنا هستند برخورد صورت گیرد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه رسانه‌های محلی و ملی به عنوان یکی از بازوان ستاد مبارزه و مقابله با بیماری کرونا نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند،گفت:افرادی که در فضای مجازی و یا اینکه در بین اقشار مختلف جامعه با تبلغ موجب دلسردی مردم نسبت به تزریق واکسن می کنند باید برخورد جدی صورت گیرد.

بتا به آمار منتشره شده از سوی وزارت بهداشت تا به اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در مهاباد بر اثر بیماری کووید -۱۹ جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۰۹- ۰۷:۳۰:۱۰/ خبر ۲۹۱۳/ کد خبر ۱۴۱۰۱/ ج