رئیس شورای اسلامی شهرستان مهاباد:

امکانات موجود سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی مهاباد جوابگوی نیاز شهرستان نیست

باید قبول کرد که آتش‌نشانان به همراه تجهیزات می‌توانند امدادرسانی لازم را داشته باشند

مهاباد/ بالویز/ رئیس شورای اسلامی شهرستان مهاباد،گفت:با توجه به افزایش جمعیت مهاباد،امکانات موجود سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی مهاباد جوابگوی نیاز شهرستان نیست و نیاز به تجهیز امکانات جدید است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“امید خضری” با اعلام این خبر افزود:امکانات و تجهیزات موجود در سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی مهاباد،فرسوده و در حد شان و جایگاه این شهرستان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد با اشاره به اینکه،نیروهای خدمات ایمنی این شهرستان باید نسبت به امکانات جدید به روز باشند،اظهارداشت: آتش‌نشانان با علم و آگاهی به میدان خطر آمده و جان خود را برای نجات دیگران به خطر می اندازند و این موضوع ارزش کار آنان را دو چندان می‌کند .

“امید خضری” عنوان کرد:اگر حادثه‌ای در این شهر رخ دهد همه از ما انتظار کمک دارند، اما باید قبول کرد که آتش‌نشانان به همراه تجهیزات می‌توانند امدادرسانی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین منبع سازمان آتش نشانی نیروی انسانی آن است،تصریح کرد:ارتقاء آموزش و مهارت های لازم و کاربردی می تواند یکی از اهداف اساسی در جهت تقویت نیروی انسانی در این سازمان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد،ادامه داد:علاوه بر تجهیز ایستگاه های شهرستان یکی از ضروریات مهاباد در حوزه خدمات ایمنی و به دلیل افزایش جمعیت و دسترسی آسان در هنگام حوادث ، احداث ایستگاه شماره ۴ در این شهرستان است.

وی خواستار حمایت ارگانهای مربوطه در جهت ارتقای خدمات ایمنی شهرستان شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۰۸ – ۱۲:۴۵:۱۰ / خبر ۲۹۱۲ / کد خبر ۱۴۰۹۸ / پ