رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد:

بیش از ۱۰۰ پرونده شکایت مردمی از واحد های صنفی در مهاباد ثبت شد

رونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحدها می‌شود

مهاباد/بالویز/رئیس اداره صنعت،معدن،تجارت مهاباد،گفت:در نیمه نخست سال جاری ۱۰۴ فقره پرونده شکایت مردمی از واحدهای صنفی در این شهرستان ثبت شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“محمد جهین” با اعلام این خبر افزود:در نیمه نخست سال جاری،۳۲۱ مورد شکایت از واحدهای مختلف صنفی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۴۴۹۹۷۵ این شهرستان توسط شهروندان گزارش شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد،افزود: پس از پیگیری در خصوص شکایت های مردمی از واحد های صنفی دراین زمینه ۱۰۴ فقره پرونده تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

“محمدجهین” عنوان کرد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به شاکی ارائه می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد،تصریح کرد:پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحدها می‌شود

“جهین” با اشاره به اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۲ شیفت کاری اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در طرح تشدید نظارت بر بازار با توجه به شرایط کرونایی گروه‌های نظارتی از مناطق مختلف شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۰۵ – ۱۲:۴۵:۲۰/ خبر ۲۹۰۶/ کد خبر ۱۴۰۷۸/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)