معاونت استاندار و فرماندار ویژه"مهاباد:

زنگ مهر در مدارس مهاباد به صدا در آمد

اولویت دادن به منافع ملی و جامعه به جای منافع شخصی نشانه وجود ایثار در انسان است

مهاباد/بالویز/همزمان با سراسر کشور زنگ سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با شعار” استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت”  و ” ما مقتدریم ” در مدارس مهاباد به صدا در آمد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاونت استاندار و فرماندار ویژه”مهاباد در مراسم نواختن زنگ مهر که در مدرسه علوی این شهرستان به صورت نمادین با حضور مسئولین شهرستان،نواخته شد  ،اظهار داشت:قانون مداری ،آموزش و مهارت زندگی از اولیت معلمان در امر تعیلم و تربیت دانش آموزان باشد.

“عارف خدرلو” افزود:اخلاق مداری و قانون گرایی باید به عنوان شالوده و سرلوحه فعالیت ها در آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد،تصریح کرد:رشد تنها با فکر و دانش به‌دست می‌آید و عنصر اصلی دانش‌بنیان بودن سواد و علم است که می تواند موجب کشف و ترقی بشر شود.

وی ادامه داد:اولویت دادن به منافع ملی و جامعه به جای منافع شخصی نشانه وجود ایثار در انسان است، امیدواریم این فرهنگ از ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل جوان القا شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه مهرماه امسال بازگشایی مدارس به صورت ترکیب مجازی و حضوری است،عنوان کرد: دولت با تمام توان در حال اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بوده تا در نزدیک ترین زمان امکان آموزش حضوری دوباره مهیا شود.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۰۴ – ۰۷:۱۵:۱۰ / خبر ۲۹۰۳ / کد خبر ۱۴۰۵۸ / ی