نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی:

اعتبار احداث سازه فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد،محقق شد

عملیات احداث سازه اصلی فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد،با اعتبار 600 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شد.

مهاباد / بالویز/ نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار احداث سازه فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد،خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” با اعلام این خبر افزود:عملیات احداث سازه اصلی فاز اول بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد،با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع برخی از مشکلات این پروژه،افزود:وجود معارض زمین ،نبود مصوبه هئیت امناء ادامه پروژه را با وقفه ایجاد کرده بود که پس از پیگیری ، مناقصه احداث سازه اصلی بیمارستان تامین اجتماعی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال،فاز اول عملیات اجرایی سازه اصلی ساختمان شروع شد.

“جلال محمود زاده” با بیان اینکه عملیات محوطه سازی پروژه توسط پیمانکار مربوطه حصار کشی شده است،تصریح کرد:بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد در زمینی به مساحت بیش از یک هکتار و با اعتباری ۲هزار میلیارد تومان در ۵ طبقه احداث می شود.

وی ادامه داد:اين بيمارستان دارای مجوز (در فاز اول) ظرفيت ۶۴ تختخوابي است که (در فاز دوم) و مراحل بعد به ۹۶ تخت ارتقاء می یابد.

نماینده مردم مهاباد با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل درآمدهای سازمان تامین اجتماعی فراهم خواهد شد،گفت:این بیمارستان دارای امکانات کامل همچون بخش‌های کودکان،زنان و زایمان،جراحی،دندانپزشکی و اورژانس را خواهد داشت و هزینه‌ها برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، کاملا رایگان خواهد بود.

به گزارش سایت خبری “بالویز” هم اکنون شهرستان مهاباد دارای یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی است که جوابگوی نیاز درمانی این شهرستان نیست در صورتی که بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و همچنین بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان وارد فاز اجرایی و احداث شوند،می تواند مرهمی برای افزایش سرانه درمانی شهرستان باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۷/۰۳ – ۰۷:۲۵:۴۷ / خبر ۲۹۰۱ / کد خبر ۱۴۰۴۹ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)