مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

خودروی سیار واکسیناسیون در مهاباد راه اندازی شد

اتوبوس سیار واکسیناسیون به منظور رفاه حال اهالی مناطق حومه شهری و تسریع در امر تزریق واکسن در مهاباد راه اندازی شده است

مهاباد/بالویز/مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،از اجرای تشکیل خودروی واکسیناسیون سیار در مهاباد به منظور واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری بالویز“سینا باغچه ای” با اعلام این خبر افزود:کار واکسیناسیون همچنان با قدرت در حال انجام است و کادر بهداشت و درمان بی وقفه در حال ایمن سازی جامعه علیه این بیماری هستند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت: اتوبوس سیار واکسیناسیون به منظور رفاه حال اهالی مناطق حومه شهری و تسریع در امر تزریق واکسن به جمعیت هدف در مهاباد راه اندازی شده است.

“باغچه ای” گفت: این اتوبوس آمبولانس با همکاری شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت مهاباد برای ایجاد یک‌ پایگاه سیار واکسیناسیون در این شهرستان برای رفاه حال شهروندان در مناطق مختلف شهری تجهیز شد. 

“سینا باغچه‌ای”با اشاره به اینکه پایگاه خودرویی واکسیناسیون که به صورت ۲ شیفت فعالیت داشت، ادامه داد: این پایگاه سیار به مناطق مختلف شهر مراجعه کرده و شهروندانی را که تاکنون نسبت به دریافت واکسن خود مراجعه نکرده اند زیرپوشش خود برده و آنها قادر خواهد بود واکسن خود را در محله خود دریافت کنند.

وی با بیان اینکه صرف واکسن نمی‌تواند در برابر این بیماری ایمنی ایجاد کند، بیان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌ها، عدم تردد در اماکن شلوغ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشو مرتب دست‌ها با آب و صابون یا مواد ضدعفونی کننده همچنان باید مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش سایت خبری بالویز،تاکنون بیش از ۴۶۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۳۰ – ۱۳:۱۰:۴۵ / خبر ۲۸۹۴ / کد خبر ۱۳۹۹۷ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)