معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مهاباد:

رژه نیروهای مسلح در مهاباد به صورت خورویی و موتوری خواهد بود

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در روز چهارشنبه تنها رژه موتوری با همکاری سایر نیروی های مسلح و شهرداری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مهاباد/بالویز/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مهاباد گفت:باتوجه به شرایط قرمز مقابله با کرونا در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در روز چهارشنبه تنها رژه موتوری با همکاری سایر نیروی های مسلح و شهرداری در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مهاباد اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس به طور همزمان از ۲ هزار و ۷۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس قدردانی می شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا از ۱۵۰ پیشکسوت به صورت حضوری تجلیل خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مهاباد،با تشریح دستاوردهای دفاع مقدس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، ۸ سال دفاع مقدس را یک نعمت و یک دانشگاه انسان ساز دانست که تک تک شهدا فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشند ،افزود:رسانه ها روایتگر لحظات ایثار و شهادت و مجاهدت دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد:به مناسبت این هفته ۱۵۲ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

“سرهنگ مودبی” دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا ، اعزام  گروه پزشکی به روستاهای محروم ، استمرار کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی و راه اندازی میز خدمت مسئولین ، برگزاری همایش و نشست‌های روشنگری، حضور مسوولان و بسیجیان در پایگاه‌های انتقال خون،را از برنامه های این هفته اعلام کرد .

شهرستان مهاباد در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۳۰ -۷:۴۵:۱۰/ خبر ۲۸۹۳ / کد خبر ۱۳۹۹۴ / س