معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد:

تلاش برای ارتقای شاخصه‌های فرهنگی درمهاباد باید از اولیت های مسولان شهرستانی و استانی باشد

اولیت های فرهنگی و تلاش برای ارتقای شاخصه های آن علی الخصوص زیر ساخت های فیزیکی نشان از توجه عمیق به مقوله فرهنگ است.

مهاباد/بالویز/ اولیت های فرهنگی و تلاش برای ارتقای شاخصه های آن علی الخصوص زیر ساخت های فیزیکی نشان از توجه عمیق به مقوله فرهنگ است.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد”،خواستار شناسایی فضاهای فیزیکی و احداث کتابخانه‌های جدید در این شهرستان شد.

“عارف خدرلو”در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مهاباد که در سالن فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای این جلسه برگزار شد،اظهار داشت:با توجه به نیاز جامعه وجود یک کتابخانه به ازای جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر در این شهرستان منطقی و مطلوب نیست و برای جبران این نیاز تلاش مسولان شهرستانی و استانی برای پر کردن این خلاء فرهنگی نیاز است.

وی احداث مجتمع فرهنگی و هنری در مهاباد را اقدامی مبارک در راستای ایجاد پایگاهی برای اجرای برنامه های علمی، فرهنگی و هنری دانست و افزود:باید با برنامه ریزی های لازم برای توسعه فضاهای عمومی بخصوص کتابخانه ها، فرهنگ سراها و سایر مکان هایی که به بروز و ظهور استعدادهای جوانان کمک می کند را داشته باشیم و هرچه سریعتر در عملی کردن آنها بکوشیم.

فرماندار ویژه مهاباد،عنوان کرد:شهرستان مهاباد دارای مردمی فهیم و فرهنگ دوست است که در هرجایی که لازم بوده همیشه همراه مسئولین در برنامه‌های مختلف بوده‌اند.

در شهرستان مهاباد سه کتابخانه عمومی در نقاط مختلف شهرستان وجود دارد که به اعضاء خود ارائه خدمات می کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۲۸ – ۷:۳۰:۱۵ / خبر ۲۸۸۹/ کد خبر ۱۳۹۷۷/ ی