فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

بزرگترین باند قاچاق سلاح و مهمات در مهاباد منهدم شد

انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف 31 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار مسعود خرم” نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشتند: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان مهاباد بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

“خرم نیا” افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم ۲۵ قبضه سلاح جنگی کلت، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز با هزار فشنگ جنگی و ۳۴ تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به قاچاق سلاح و فروش آن با همکاری چند نفر دیگر از هم دستانش معترف شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند همچنان ادامه دارد.

“سردار خرم نیا “همچنین خاطرنشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش و سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواهد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ -۱۲:۱۰:۴۵/ خبر ۲۸۸۱/ کد خبر ۱۳۹۱۹/ چ