فراخوان جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر آی آر اكسپو منتشر شد

نخستین دوره از جشنواره‏ ایده‌ها و استارت‏‌آپ‌های برتر آی آر اکسپو در حوزه‌‏های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.

مهاباد/بالویز/نخستین دوره از جشنواره‏ ایده‌ها و استارت‏‌آپ‌های برتر آی آر اکسپو در حوزه‌‏های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویر،به‌نقل‌از روابط‌عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، در فراخوان نخستین جشنواره‏ ایده‌ها و استارت‌‏آپ‌های برتر آی آر اکسپو در حوزه‏‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از فعالان حوزه‌های مرتبط برای ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی دعوت شده است.

ین جشنواره که در طول برپایی جشنواره‏ جهانی اکسپو ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد، قصد دارد با شناسایی موفق‌ترین استارت‌‌آپ‌ها و انتخاب کارآمدترین ایده‌ها با قابلیت تجاری‌سازی در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوآور را فراهم کند و از فرصت اکسپو ۲۰۲۱ برای معرفی ظرفیت‌های نسل جوان و نوآور کشور به جامعه جهانی استفاده کند.

جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر آی آر اکسپو در دو شاخه ایده‌ها (کارآفرینان حوزه‌های مرتبط، از صاحبان ایده تا مرحله MVP) و استارت‌آپ‌ها (کسب‌وکارهایی که فعالیت تجاری خود را آغاز کرده‌اند) برگزار می‌شود.

ملاک‌های اصلی در این جشنواره، ظرفیت‌های تجاری، میزان بهره‌مندی نوآوری و فناوری‌های نوین در کسب‌وکارها‌، امکان جذب سرمایه و تناسب فرهنگی و اجتماعی ایران خواهد بود و عموم افرادی که به حوزه میراث‌فرهنگی علاقه داشته یا کسب‌وکار استارت‌‌آپی در این حوزه راه‌اندازی کرده‌اند، می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند.

این رویداد با همراهی سازمان جهانی یونیدو و تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو مرحله انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت فرم ثبت‌نام فراخوان جشنواره می‌توانند به نشانی saba.co.com/expohotels مراجعه کنند و تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ برای شرکت در این رویداد بین‌المللی فرصت دارند.

نخستین دوره جشنواره ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر آی آر اکسپو توسط شرکت سروبنیان ادبی و بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۲۲ – ۰۸:۱۵:۲۸ / خبر ۲۸۷۷/ کد خبر ۱۳۹۰۱/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)