فراخوان طراحی پوستر و لوگو  دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری ایران –آذربایجان غربی

فراخوان طراحی پوستر و لوگو  دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری ایران –آذربایجان مهاباد ،به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بالویز به اطلاع عموم طراحان محترم می رساند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در تابستان سال جاری اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری می نمایدفلذا از کلیه فعالان […]

فراخوان طراحی پوستر و لوگو  دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری ایران –آذربایجان
مهاباد ،به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بالویز به اطلاع عموم طراحان محترم می رساند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در تابستان سال جاری اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری می نمایدفلذا از کلیه فعالان بخش تبلیغاتی برای طراحی پوستر این جشنواره دعوت می نماید با خلق آثار خود با شرایط ذیل به آدرس در این مسابقه حضور یابند.بدیهی است به بهترین طرح ارسالی با نظر آراء داوران هدیه نقدی اهداء خواهد شد.
عنوان فراخوان: طراحی پوستر و لوگو  دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری ایران –آذربایجان غربی
مشخصات کلی: زمان ۲۶ الی ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ مکان: محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه –پارک جنگلی
تعداد طرح پیشنهادی: هر طراح مجاز به ارسال حداکثر ۳ طرح می باشد.
مهلت ارسال: تا ۱۰  اردیبهشت ۱۳۹۸
تعداد برنده: یک طرح
بهمراه جایزه: نقدی
توضیحات و محدودیت های طرح پیشنهادی: طرح گویای دومین نمایشگاه ملی باشد. در طرح ارسالی جاذبه ها و سیمای گردشگری استان لحاظ گردد و در عین سادگی جذاب باشد. خواهشمند است از ارسال طرح های مغایر با عقاید ایرانی اسلامی و عرف جامعه خودداری گردد.
زمان اعلام نتایج:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
شماره ارتباط و رفع موردهای پیش آمده: ۳۳۴۸۹۸۵۲-۰۴۴
پایگاه خبری تحلیلی بالویز