فرمانده نیروی انتظامی مهاباد :

داروهای احتکار شده کرونایی در مهاباد کشف شد

کشف بیش از یک میلیون قلم انواع دارو‌های احتکار شده موثر در بهبود کرونا با عملیاتی ضربتی پلیس درمهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف بیش از یک میلیون قلم انواع دارو‌های احتکار شده موثر در بهبود کرونا با عملیاتی ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو توسط اشخاصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان مهاباد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

“سرهنگ محمد توحیدی” افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی دارو‌های انسانی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده یک میلیون و ۳۴ هزار قلم انواع دارو‌های انسانی موثر در بهبودی کرونا که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش دارو‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

“سرهنگ توحیدی” با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با سودجویان از اولویت اصلی پلیس است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل احتکار با قاچاق هر گونه دارو، سرم و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۲۲ – ۷:۲۰:۴۵/ خبر ۲۸۷۶/ کد خبر ۱۳۸۹۷/ د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)